Thursday, November 20, 2008

Mukaddimah..

Assalamualaikum...

Salam sejahtera...kepada semua...moga bahagia..
Nih kira titipan pertama aku dlm blog nih..
Just imagine, my own blog..what? my very own blog? bior benor!!!
Mcm mimpi jadi kenyataan..Actually, aku bukan nya penah berblogging seblum nih,
tapi, d sebabkan kehendak kengkwn sekitar yg memanggil2 sambil merayu kluar air mata darah,
even, kalau aku suruh buat tiger show pun, deme sanggup lah...
So, aku pun menitipkan lah idea aku kat dlm nih..
Aku nih, x de lah reti berbahasa basi pun, bihun basi pun, aku penah kebas wei. kakak aku ckp
bihun tuh dah basi, baru lah aku tau..hehehe...so, sukati aku lah aku nak tulis apa kat dlm nih kan?
Till then, jumpa lagik d arena akan dtg..chewah..

2 comments:

suriani said...

see.. fandaipun dia tulis, tak sia-sia mak dia nganto dia gi sekolah dulu..

tahniah, at last kuar juga entry ko yg pertama!!

syurei said...

tulih la apa2 kat sini, pastu nanti dia kluar nama ko kat situ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...