Thursday, July 2, 2009

Kuschin ku ala pocot cokopontot...


Ada biter gumbira nak khabarkan, hari nih, sjurus nak p keje, aku jumpa persian cat warne klabu yg sgt comell di dpn umah aku.

Actually aku memang dah jumpa kushin nih berlegar2 dpn umah ku dua kali dah,
seolah2 mata dia memandang mataku dgn penuh simpati.
hehehe..aku pun, pe lagik, terus dukung kushing yg comel dan gebu tuh, terus aku masukkan ke dlm umah aku..hehehe..sungguh gumbira bila dpt buat harta sendirik, ntah saper punya kushin ntah...

sib baik, kebetulan mak aku ada di umah, so, aku pk nak suruh mak aku tgk2kan, mak aku pun, memang suka dgn kushin nih.. dah jadik mcm anak dia d buatnya, kalau kuchin2 kat kampung aku tuh…

so, stelah aku sampai tmpt keje, aku mula berangan dan menyimpan cita2 utk menyimpan kushin tuh,…

Nama, bak kata housemate ku, letak nama pocot, sempena nama kuchin dia yg dah lama x de….
Mak aku plak, memanggilnya mae mae…tapi, aku pun, x tau lah, kalau kuschin nih, pening ke idak, bila ada org panggil dlm nama yg berbeza,..hahaha…

Pe2 pun, aku memang syg benor kat pocot aka mae mae nih….segala persiapan dah aku aturkan…beli pasir dia, beli mknan dia, collar dia skali…tempat termenung skali, tmpt melantak di kala kebulur pun ada skali…wahhh…best kan ? So, di sini, aku nak declare, hoby baru ku ialah bermain dgn pocot aka mae mae…Maknanya, dah campur lagi satu hoby drpd 14 hoby aku yg dah sedia ada, which is karoke, karoke, karoke, berangan…etc..

Sekian, sampai di sini jek lah, coret2 kehidupan aku…daa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...