Wednesday, December 16, 2009

Carlitos, Carlina n Carmila yg cccchhhhhhommmmmeellllllll......






Nama2 d atas, bukanlah nama yg aku nak letak pada bakal anak2 aku, atau pun, nama anak2 kepada jiran tiri, bapak sedara belah dua pupu nenek aku pun bukan. Petah lagik, bukan jugak dari La Us Ur Pa Do Ra dan Betty Soy La Fea. Tapi, itu ada lah nama kepada anak2 kucen hasil dari benih Pocot (kucen aku yg penah aku citerkan dlm entry terdahulu), sila refer pada entry tersebut. Alhamd. Sihat2 dan gebu2 belaka anak2 kucen nih. Comel tak terkira. Kalau nak tgk rupanya, tatap lah gambo2 nih sumer...Hehehee.. Sesungguhnya, aku gumbira sgt menerima cahaya mata ini. Walaupun, bukan aku yg kandungkan 9 bulan 9 hari, tetapi, kucen2 nih memang comellll...dan aku akan menatang mereka spt minyak zaitun yg penuh melimpah ruah..adooooooooo..

Kepada ibu kucing, iaitu Tabetha (kawan aku punya kucing), tahniah kerana berjaya melahirkan anak2 yg comel dah sihat. Thank you so much kerana sudi memelihara baka pocot ini membesar bagai juara...

Actually, anak2 kucen nih, masih bersama2 kawan aku. Ala2, tak nak putus susu lagik lah, bak kata org. Tapi, nanti, kalau dah putus susu, buleh lah aku bele anak kucen tuh. Memang aku tak sabar nak membelanya. Kalau buleh, aku nak terbang p umah kawan aku tuh, culik jek anak kucen tersebut. Hahahahhaaaa....

Oklah, skian saje lah karangan aku pada hari nih. Moral of the story, aku memang gumbira dgn anak2 kucen ini....Love..

3 comments:

suriani said...

Ye la mek...
sangat comeeeellll mereka2 ituuuuuuu...

syurei said...

hehehehee...kan? kan? kan? aku dah rindu plak kat deme2 nih..

radz said...

ct!!! mmg cute gila 3C ni...moga2 membesar sebagai juara :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...