Thursday, January 28, 2010

Jalan2 mkn angin........






Alhamdulillah, setelah sekian lama kami mengira hari, masa, waktu, bulan, saat, minit, akhirnya sampai juga kami kat bandaraya Kuching nih. Byk jugak dugaan dan cabaran terpaksa aku n geng2 trip hadapi. Tapi, itu tak mematahkan langsung semangat aku n geng utk p mkn angin. Mana taknya, lps satu-satu ahli kump. yg tarik diri dari trip nih... Sungguh sedih... Esp ahli keluarga aku lah, lps satu insiden, ke satu insiden... Tuhan sajalah yg tau betapa sedihnya hati aku nih. Huhuhuhuh... tapi, takpe, ini sumer satu ujian utk aku dan aku harap trip kali nih, berjaya dan berakhir dgn penuh barakah di samping kami dpt menimba ilmu d tmpt org kan?

Aku tulih entry ni pun, masa aku menginap di salah satu tmpt di Kuching. Memang best giler tmpt nih. Aku suka. Sungguh privacy. Takde sapa yg mengganggu, malahan jauh daripada kesesakan maknusia2 yg lain..hehehee.. OK lah, tak larat nak menaip dah. Till then, tatapilah gambo2 kuching aku yg tak seberapa nih...

Tadaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...