Wednesday, August 4, 2010

Jenjalan dgn mek, ang ang n kak echah.......









Tanggal 29hb lapan ritu, aku dan org2 diatas, p jenjalan ke KK. Flight seawal 6.50am. Kalau aku nak p keje, jgn harap aku nak bangun seawal 3am atau 4am. Tp, kalau mkn angin punya pasal, tak tido sehari suntuk pun tak pe..hehehe..

Mana taknya, depart 6.50am, kene ada di lapangan tbg 2 hours b4 departure. So, bygkan lah, aku kene gerak dari umah kul baper? Adoiiii... Kali nih punya trip, aku tambah pakej ke island, Sapi n Manukan. Memang bestt... tapi ,dari pandangan mata kasar aku, pulau2 nih, tak ubah mcm perhentian and redang jek.. tapi, tak tau lah kan? Pandangan aku je lah..

Ikan2 nya pun, lebih kurang sama dgn apa yg ada di pantai2 di semenanjung... trip kali nih, paling bermakna skali, sebab mek pun join skali.. best sgt.. mek pun sronok jugak..

Oklah, ckp byk pun tak guna, tatapilah gambo2 yg ditangkap menggunakan kamera bukan DSLR nih... hiks...

4 comments:

AAR said...

salam CT...

Alhamdulillah seronok tengok korang happy ja...jalan2 sama2. Lagi seronok kalau org yg tulis komen ni ade kat situ kan.
Mak ct mesti happy kan...apalagi yg lebih baik selain drp dpt mengembirakan hati org2 yg kita syg kan.

Tcre ok

wslm

syurei said...

hehehe..salam sis..

thanks kak. aa'ah, heppy sgt mek aku tuh. insya Allah, ada rezki, kita p bersama ye kak...

Mak Su said...

uiyooo, bestnyer ! :)

syurei said...

memang besttt... ada rezki, nanti kita p bersama2 nak??? lalalala..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...