Monday, April 23, 2012

Sale here and there

Last weekend, aku and ang2 p beli barang2 bb. mmg lah sronok shopping brg bb nih. Kalau ada byk duit dlm RMk beribu2, lagik lah best kan? So, kami beli pe yg penting jek lah, memandangkan, idaklah mampu nak shopping sampai beribu2 tuh kan? Alhamd. 90% dah prepared. Skrg, tinggal nak carik stroller and baby cot jek. Sabtu malam, kami ke ampang point. Alhamd. dpt lah jugak pe yg nak dibeli. Harga pon berpatutan. Not bad lah. Ahad siang plak, kami ke Pureen wholesale. Aku rasa, event nih, pasti ditunggu2 oleh parents to be. Iyelah, dgn rege yg berbaloi dan berpatutan, sape yg tak nak p kan? Sambutan pon sgt menggalakkan. dgn jammed nya, susah nak parking nya, ramai org nya.. Mmmmm.. mmg kene kuat fizikal and mental. Aku siap bawak mek and kak chik sebagai consultant. So, aku and ang2 kaut2 jek himpunan barang2 tuh.K'chik akan passed beg2 segala pada mek, mek akan make sure, mana ke final and mana tersingkir. Alhamd. pe yg aku carik pon, kebykkannya pon, aku jumpa di Pureen sale nih. Insya Allah, lagik 4 bulan akan ada lagik sale nih. So, pe lagik, sure lah nak pegik lagik kan? OKlah, aku nak hupdate psl preparation / pengshoppingan aku jek. bertemu di lain kali ye. Doakan lah, agar aku berjaya menghadapi / menjalani sehingga tempoh bersalin nih dgn selamat ye. Aminnn... Till then, daaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...