Tuesday, June 12, 2012

Air batu.....

Bertarikh 8th June 2012, aku, ang2, chik and family, k'chik and k'te'te' kami p bermandi manda di air batu. Ikotkan, nama sebenor air terjun, tapi sebab air terjun tuh byk batu and tahap kebekuan nya mcm air batu, anak2 buah aku mmg panggey air terjun tuh dgn panggilan air batu. Kami tiba di sana dalam kul 9.30am. sumer gara2 aku dgn ang2 yg bangkit lmbt. hehehee.. So, segala bekalan dah disiapkan, kami pon berangakt dalam kul 8am++ gitu. Sampai2, jek di Ulu Yam, port yg mmg kami slalu dpt sampai pencen tuh, dah di amik org. padan muka, bgn lmbt lagik, so, terpaksa lah aku dgn k'chik, mencari skeliling pulau mana hotspot yg sesuai utk kami. Alhamd. kami ketemu jua. Bentang dua keping tikor, khemah bagai, voila! kami dah siap utk berdugongggg... Ang2 spt biasa, kejenya menghidupkan api utk dibuat b-b-q pada pagi tersebut. Sedangkan aku dgn yg lain, bersantai menikmati pagi yg indah di iringi deruman air sungai yg mengalir... mmg menyamankan. Acara mandi manda pon sudah, makan2 time pon sudah... dalam 4pm++ kami pon berangkat pulang dgn penuh keletihan. OH ya, masa keberangkatan pulang, ada kejadian yg tak ingin aku citer / lihat yg terjadi. Memang peristiwa tuh akan terpahat dlm ingatan kami skluarga sampai bila2. tak yah lah aku citer di sini ye. Hanya mereka2 yg menyaksikan nya secara langsung / tidak langsung yg mengetahuinya.. hahahaha... OKlah, sampai di sini sahaja. bertemu di titipan lain.. daaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...