Thursday, May 23, 2013

A Gift from Co.

Bertarikh 17hb ritu, me and my colleague berkesempatan ke Bhuvana Spa di Best Western Premier Hotel. Itu pon, hadiah dari company. Wah.. berbunga di hati kami. Thank you co. ku. Di lain tahun, bagi lah lagi…. Bersempena hari Sekretari Semalaya. Me and colleague memilih Signature Traditional Massage. Oh ye, pada hari tersebut, rasa mcm VVIP plak, sebab masa pegi dijemput, nak balik pon dihantar. Feeling2 ler kata ko…


Ada 3 pilihan Massage yg di beri. Aromatherapy, Thai Massage. So, kami bercadang nak something hardcore, amik lah signature massage. Memang daya tahan melawan sakit amat diperlukan. Mana taknya, terjerit2 aku kat situ. Sebab merasai kesakitan and kegelian yg amat sgt. Hehee… Dah lama sebenornya aku tak berurut nih. Last urut pon masa baru lepas bersalin.

Kalau berspa pon, dah lama gak. Bertahun lah jugak tak pegi. Last aku pegi, 2,3,4 thn lepas. Spa kat Hotel Maya nun. Yg tuh, mmg lagi best dari Bhuvana Spa nih. Ada pool yg sgt best. Pool tersebut, khas utk spa visitors jek. Org lain, tak leh p swimming situ. Sgt privacy.

Ok lah, enough with SPA story, ada byk lagi keje lain aku nak buat nih. Sebab kene relief pemaging yg bercuti. Till then, signing off…..

p/s : Tatap lah photo yg dlm kegelapan ini.. Mmg lampu yg di pasang nih, dah tahap maximum sebegini. Mcm lampu gasoline dah cahayanya.. Malaappp jek… mmm….



p/s :  Entah apa berlaku dgn Picasa Web. Nak upload, tapi tak berjaya... Once dah berjaya, aku reupload pic yg lain.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...