Tuesday, December 23, 2008

Karaoke oh karoke


Karaoke…..

Recently, every weekend aku dgn kawan aku asyik pegik melalak jek. Mana lagik kalau bukan di redbox ria, sogo lah (kalau lah lps nih pusat karaoke nih jadik famous d sebabkan kluar dlm blog aku nih, derang memang patut bayar royalty pada aku kan?). Aku bagik free advert jek kat sini utk derang. Aku pun heran, ngaper lah kitorg tak de keje sampai buleh gik ke pusat tersebut tiap2 minggu. Nak kata kan, sempena nak masuk pertandingan antara mukim , idak jugak. Pertandingan antara taman2 perumahan di umah tmpt aku n kawan aku tuh tinggal pun, jauh skali....ntah lah, mungkin life kitorg x cukup happening kot...Al kisah kawan aku nih, suka bebenor lah melayan aku yg memang muka tak malu kalau ajak pegik karoke. Baru sebut pasal karoke, belum lagik ajak, baru jek sebut kan? Aku dah tersengih mcm kerang busuk, yg jual kat luar kedai runcit yg dlm bakul tuh..memang mcm tu lah keadaannya bila d sebut pasal karoke nih..hahaha..

Oklah, rigt after habis karoke session n mengenyangkan diri, mana taknya, pakej karoke skali dgn makan2 beb..bukan mkn snek2 bodoh..aka jajan tuh..makan main course yg ala2 konsep nasik goreng kampung dgn chicken sketul..berserta sup chicken yg memang menjadik favourite aku n kawan aku tuh...memang mengenyangkan betulll..kawan aku nih plak, konsep, sblm dtg jumpa aku, musti dah breakfast siap2. mcm tau2 jek, konsep aku yg x nak membazir nih kan? Pe lagik..dah lah, malas nak citer..korang musti tau konsep aku kan? Korang pandai2 lah pk....apa yg aku buat seterusnya..hehehe..

Berbalik citer dari awal tadi, eh..malas lah aku nak menaip...kita sambung di lain lembaran lah...daaa....

2 comments:

suriani said...

hi gang,
aku pun minat gak melalak kat k-oke nih..
len kali kita pegi lagi nak?

a w a n said...

aku suka gila konsep penenang blog ko ni...like makan pain killer jek..all the best my sweet apple

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...