Wednesday, December 3, 2008

Mek oh Mek


Mek. Aku panggil mak aku mek. X tau mana timbul idea yg sgt genius nih. Tapi, kalau x silap aku, jln citer dia mcm nih. Mak tuh pronounce dia maakk. So, aku rasa mcm nyusahkan mulut kecik aku jek. Mcm lenguh tahap tapir utk aku buka mulut aku panggil nama 'mak' tuh. So, ikut suka ati bapak aku punya kawan yg berjiran sebelah rumah aku, aku panggil lah mak aku tuh mek. Hahaha. Genius kan? Cume, x cukup genius utk jadik asso* * * * * yg sambil berangan buat runway jek. Ok lah, back to main storyboard aku, nak citer pasal mek aku. Skian lama mek aku duduk dgn aku, since Oct. lah, alangkah bahagia nya aku, w'pun, @ the 1st place, aku mcm rasa terkongkong jugak, maklumlah, nak gik dating pun limited, x mcm slalu, tp, lama-kelamaan, x sangka plak, mek aku sporting gak. Dia allowed jek aku kluar dating, tapi, x leh lah balik lewat sampai 1 am kan? oh mek, sesungguhnya anak mu ini, sgt merindui mu..huhuhu..

sudahh...aku malas nak tulis dah, buat aku lagik sedih plak..


Ibu..dari dakapan pertama...kelahiran ku ke dunia...


p/s : copyright lagu Salamiah Hassan dulu2..aku suka sgt lagu nih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...