Friday, January 23, 2009

Sirap Bandung, Mee Bandung


Oppss..title d atas memang x de kene mengena dgn blog aku kali nih. So, jgn expect yg aku akan provide recipe mee bandung ok, cara nak buat sirap bandung, jauh skali lah. Oklah, kengkwn aku dah update dah pasal bandung nih, aku jek yg terhegeh2, kalau buleh jadik sawang, dah bersawang dah....tapi, nak buat camne, sebuk punya pasal, skrg baru aku ada masa, itu pun aku sanggup stayback coz nak buat keje haram nih..Back to my story, Aku n gengs (6 of us), baru balik dari Bandung. Keseronokannya, memang x hingat..best tahap mentibang beranak 8. Insya Allah, kalau ada rezki memang nak pegik lagik. Musti korang pun stujuk dgn impian aku nih. Siapa2 yg pegik skali, musti nak pegik 14 juta kali lagik kan? Bende nih, actually dah d planned since june lagik. Aku n kawan2 aku ala2 merancang n round table pun dah 48 kali seratus, baru kitorg decide nak pegik..setelah di ambil kira beberapa faktor, tanya pendapat 40 ratus org, masuk blog berkenaan bandung itself 59 juta kali, baru lah kami berenam buat final keputusan. So, yg ke final, Bandung lah tmptnya..Adehh..penat nya aku nak tulis, ptg2 nih idea mencurah2 plak dtg...herannn..
oklah, sambung balik..aku terus citer pasal keadaan d sana terus lah, penat lah nak bermadah dah...Check this out .

1 comment:

suriani said...

i still say i like mee goreng yang kat sebelah sri kota depan opis kita tuh!!

meh kita gi makan, jommm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...