Tuesday, February 10, 2009

Cerita hangusss..


Kalau kak su dah citer pasal kehangitan yg melanda dia d tmpt opis, aku plak nak citer pasal kehangitan plus kehangusan melanda aku di opis ku.

Pagi2 buta nih, dgn keadaan, x de mood nya, aku gagahi jua utk dtg keje…Dgn muka aku yg moncong ala2 bak kata kawan aku kat opis nih, buleh buat berteduh nih, aku naik lah LRT n monorail bagai. Spt biasa, aku pasti akan layan mp3 aku n buku citer aku lah. Apa yg berlaku d sekeliling memang aku x amik pusing.

Tanpa d sedari, aku received sms and ada missed call dari bos aku (B _ _ U) bukan nama sebenar pd pukul 8.14 am. Dia pesan dlm message tuh, akan dropping off some docs. to office. Spt biasa, aku lah menjadi mangsa pegik mengutip docs. tuh dari dia kan? OK lah, aku paham lah dah maksud dia tuh. Aku pun layan balik lah novel aku tuh… Reached ofc, aku returned call ke dia. No answer. X pe lah, aku bolayan jek lah, nak buat mcm mana kan? Aku pun, amik lah tumbler, mug aku, nak gik amik air, n buat quaker oat aku. OTW ke pantry, aku nmpk dia dok tercegat kat tmpt dia. Aku approached lah, seek clarification pasal insiden tadi. Alih2, dia bernyanyi kat dpn muka aku, maksud nyanyian aku nih, berleter lah..dgn keadaan muka dia yg muncung yg motorist2 kat hiway buleh buat berteduh during hari hujan tuh..mcm tu lah muncung dia..ala2 lagik hebat lah muncung dia dari muncung aku pagi tadi…

Soklan2 maut tahap b _ _ i lapor yg dia tanya aku, naper tak jawab call dia n naper x reply sms dia.. Menyirap lah aku kan? Dah lah pagik2 buta mood memang tgh swing..
Tersentaplah aku…Aku pun, ckp lah dgn B _ _ U tuh, aku ckp, aku x de kredit, n aku tgh travel, memang x dengar, pastu dia plak jawab, no point utk aku explain kat dia, dah terlambat…tgh dia dok membebel tuh, aku bolayan n blah jek…Benci tul aku…Memang melampau, bak kata opis mate aku yakni ahin, bos2 nih kalau d layan, kasik betis nak peha, bila dah kasik peha nak p _ _ _ t…hahahahhaa…..memang kelakar….
Salute kat ahin, memang betul pun ahin….

Sekian, tu sajek lah, komen aku utk hari nih..stelah skian lama, aku x berentry kan?

2 comments:

Anonymous said...

sapa bos ko tu?? aku kenal?? agak2 kalau aku terLANGGAR lari kat highway ko redha kan??

suriani said...

kuang kuang kuang...
macik dah bilang jugak, mcam ahin jugak bilang, jgan bagi no. hp persendirian tu kat boss yg kekadang eh, almost all the time, tak mahu mengerti..
hanjengla kalu takmo dengar ko explain pulak.. sohih poyo!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...