Friday, February 13, 2009

Hanjjjj bab punya citerr....


Lagik citer tersentap plus kehangusan n kehangitannn..
Aku pun x tau lah naper, smenjak dua menjak nih, aku dok hangin jek dgn bos aku..
Maklumlah, aku nih reporting to 9 managers..Bermcm pe’el lah memasing..Yg mana kekdg merunsingkan kapla otak aku..Stresss nih..ops, berenti jap, nak gik lunch, hari nih aku bawak nasik goring cina tau..yummy..eh, terciter pasal masakan plak, mula nya nak citer pasal bos aku yg lakhanat nih..x pe lah, after lunch lah aku citer…gtg.

Oklah, sambung balik, mcm nih, 1 bos aku nih nak pinjam file, malangnya, file tuh dia x leh nak pinjam, bos aku yg lagik satu jek yg buleh pinjam, dgn kecerdikan n kebijaksanaan aku nih, aku pun jual lah nama bos aku yg sorg nih utk membolehkan dia pinjam file..eh, pening tak baca citer aku nih? Ok lah, aku buat mcm nih, bos yg nak pinjam file make it as M, yg bagi pinjam nama utk pinjam file, H. Pastu, aku dgn senang hati n dgn hati bangga nya sambil idung aku terkembang kuncup coz dpt selesaikan masalah utk pinjam file dgn mudahnya, aku present file tuh pada M. Ok, kau tim. Aku pun, dgn lalalala nya anto email pada H and cc to M, menyatakan M x leh pinjam file (nama dia x authorize), yg authorize is H. Pls be informed. Begitulah…Last2 si lakhanat H, bikin havoc, dia sgt tersentap tahap biawak sembelit 40 hari, ngape aku memandai pinjam kai nama dia. Hellooo..main thing here is pinjam 1 file..helllloooo…excuse me,….just 1 damn f * * king file tau.Bukannya, aku pinjam nama dia utk withdraw RM1 juta…Selama nih, aku penah pinjam big2 bos punya nama utk file, x jadik havoc mcm nih pun…aku pe lagik, berangin laa..pe hal plakkk kan? Aku Cuma menjlnkan tugas jek kan? Pe lagik, percaturan berbalas email mula tercetus lah… Aku balas macam nih, dia balas mcm tuh, buat mcm tuh, dia balas mcm nih…begitulah..Si H nih, memang slalu timbulkan masalah pada aku..Aku dah puas bersabar…, si M baca tau chainmail tuh sumer, coz aku cc kat dia…Last but not least, damn simple, si M replied, “Huh? What's the big deal... I do it all the time!”..seeee…so…begitulah citer aku kali nih..dah lah, aku dah penat nak update dah..buat darah aku menyirap jek…skrg nih, aku tgk muka H nih, aku nmpk mcm aku tgk b * * i tonyok jek..so, x yah aku susah nak p zoo cari makhluk tuhan paling kontroversi nih, dtg opis aku nih pun, kome dah tgk binatang nih…FOC lagik…sebijikkk..photostat muka dia, output yg kluar muka b * * i…Hahaha…oklah, dah segantang dah aku carut kat sini, …hik…. Till then, daa….

2 comments:

suriani said...

""helllloooo…excuse me,….just 1 damn f * * king file tau.Bukannya, aku pinjam nama dia utk withdraw RM1 juta…""

ni yang aku tak tahan nih.. kelakau giler baca luahan kegeraman kao tu..

still dia mmg dalam kategori manager hanjeng sedunia...aku kenal sangat!!

syurei said...

hehehe...aku dah geram kannn? time kasih lah atas concern mu slama nih akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...