Tuesday, February 17, 2009

PGL oh PGL...


Memang best giler..aku kasik 4 thumbs up (incl. jari kaki). Aku salute pada sumer yg involve dlm pembikinan teater nih.. Esp. Abg stephen..oh..so damn hot ...x tido mlm aku d buat nya. He’s totally gifted. Bkn bersandar pd rupa smata2, bakat nya memang outstanding.. Muahh..muahh..to him..mcm pompuan desperado tak aku? Memang desperate pun, hahaha..desperate yg sampai tahap, kalau buleh, nak peluk cium dia..hahaha..

Memang worth it lah....
N aku pasti, even kalau derang buat PGL sampai 18 season pun, still akan dpt sambutan.

Aku nih, x lah pro kalau nak kasik komen pasal teater nih, yg aku buleh ckp kat sini, memang nmpk hardwork n effort derang, memang hebat..ok lah, malas nak komen byk2,
Mostly ramai yg dah tgk kan? Tepuk dada tanya lah slera...

p/s : naper hari nih otak aku mcm blank jek..x jln daaa..pening pun ada nih...tu pasal lah kot...

2 comments:

suriani said...

POMPUAN2 DAN LELAKI2 BEKEMBAN NI LA ORG SUKA TENGOK KAN?

syurei said...

hik..aku riso jek kalau kembanan mereka tuh terjatuh, tapi, maintain nih..konsep x mengamuk kan akak? kalau mengamuk, lagik risau, n lagik ramai org tgk..hik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...