Thursday, June 16, 2011

Kilije..kilije......







Mak aih, lama bebenor aku tak hupdate blog kan? dah sminggu lebih. Mana taknya, dgn kesibukan d tmpt kerja, nak upload picas ke PC pun takde masa. Pastu, dah 2 minggu berturut2, aku kene cover staff lain d dept. lain pulak tuh. Mcm2 lah keje yg dtg. Tapi, alhamd. hari nih, keje2 aku dah selesai. So, buleh lah jugak bersenang lenang. Hehehee...

Ok lah, aku nak update pasal apa yek? Psl bday aku yg tak abis2? Hahaha..dah basi daaaa.. tapi, ada lah jugak aku selitkan picas2 hadiah and mkn beradap dari kluarga and rakan2 ku. Tin berisi coklat and Teddy bear tuh dari kak zah and malar, yg flower bouquet and coklat tuh dari sahabat tersayang, kak aida and kak win. Kepada ang ang and family akak ku, terima kasih kerana kesudian kalian meraikannya bersama2 ku... Love you all..

Oh ye, weekend nih aku, ang ang, abg jan, reen, kak cik, kak udte nak p PD. Patutnya, last week lagi dah p, tapi, ada sebab2 tak dpt di elakkan, kami tunda ke minggu nih. Tak sabor plak nak p. Nak kilije pun malas... Ok lah, takde pe kot, nak hupdate. Tgk je lah gambo2 nih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...