Thursday, June 2, 2011

Happy Birthday to me..Happy Birthday to me....


Wahhh..skian lama aku tak hupdate blog. Tau2 jek, hupdate pasal rini b'day aku.
Sesungguhnya, aku bersyukur, aku masih di bumi Allah kala menginjak umur 30 thn nih, berbagai2 pengalaman, jerih perih, manis, masam pahit telah aku lalui.

Aku tau, aku masih belum sempurna dlm menempuhi hidup dan hari2 mendatang. Cheh, pesal aku emo sgt nih? Hihihi.. Mmmm..tak sangka. Masa begitu cepat berlalu. Pejam celik, pejam celik jek. Masih byk impian yg belum tercapai. Impian menjadi anak yg solehah, isteri yg mithali, sahabat yg disenangi.

Oh ye, rini aku dapat flower bouquet and chocolate dari rakan2 baik ku. Terima kasih korang. Syg korang... tak sangka, aku yg jauh di mata korang nih, tetap korang ingat and kenang sampai bila2. Love you all...

Besok aku cuti, ingat nak jenjalan sambil tgk wayang dgn org2 tersayanggg..

Ok lah. signing off...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...