Thursday, July 21, 2011

Takde tajuk....




Rini dah khamis. Alhamd. yahooo..besok dah jum. Memang minggu nih, minggu malas sedunia nak p keje buat aku. Eh, bukan tiap2 minggu mcm tuh meh. Minggu nih, aku kai baju keje pun, kbykannya yg tak payah bergosok pun. Hehehe...

Weekend nih, nak p spayed kucing2 ku. Sian pun ada, tapi utk masa depan mereka yg lebih cerah, baik aku spayed kan. Supaya mereka dpt membesar dgn lebih sihat, terpelihara dan suci tanpa was2.

Minggu nih, aku rasa cepat tul masa berlalu. Takde yg menariknya pun, melainkan pegik keje balik keje. Nonton tv. Skrg nih plak, ada dua channel free (buat smentara waktu jelah), pe lagik, layannnn je lah. Tak kluar umah pun takpe, as long, dpt follow sinetron2 di situ. Aku agak frust dgn citer2 melayu nih. Bukan nya nak merendahkan drama melayu, tapi, pengisian dan apa yg nak disampaikan dlm sesuatu drama, memang tak sampai ke lubuk hati ku ini. Berbanding citer Korea ke, seberang ke, mesej yg ingin disampaikan memang sampai. Hahahaa.. pe lah, aku merepek nih. Tp, ini lah apa yg ku rasa.

K lah, malas nak melalut, tatapilah picas panda yg aku snap di kala aku keboringan.

Daaaaa................

2 comments:

Alice said...

comel nyee anak kuceng ko .. panda lagi la extra comel cam bantal peluk kekabu je.

syurei said...

tq-tq..memang begitu alice.. tak sabo nak balik dari keje, sebab nak main dgn mereka... lalalala...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...