Friday, August 12, 2011

Yeay.... Jumaat dah tiba...


Mulanya, malas giler aku nak keje rini. Tp, ingatkan ada keje kat opis, aku gagahi jua langkah ku ke bilik air. Semlm aku bebuka di umah K’Aida. Seronok jumpa anak2 nya. Yg tak berenti2 berckp dgn aku tuh. Ada jek citer2 dari mereka. Nak mandi sama2 lah, nak tido sama2 lah... Pastu, ada lobster masak lemak. Memang sedap giler. Sampai ke hari nih, aku teringat2 kesedapannya itu.

Besok plak, insya Allah nak ke matta fair. Cuci2 mata, tgk mana2 pakej yg menarik dan yg paling penting, murahhhh... Pastu, nak merayap2 ke masjid india. Nak beli baju melayu ang ang. Tu je lah kot, citer aku kali nih. Ntah nape, lately, otak aku ala2 beku gitu. Malas nak pk pun ada. Hiks . Ok lah, skian saje titipan kali ini.

Tetiba aku upload picas anak2 buah ku ini. teringat plak kat deme..hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...