Thursday, December 27, 2012

Baby ku...

Tanggal smlm, bulan duabelas, dua puluh tujuh haribulan. Baby khuntut pontot aku tetiba mengiring kan badannya.. Part mengiring tuh, mmg slau dia buat, tapi tak semena2nya, tetiba dia terus meniarap. Syukur Alhamd. dah menginjak ke fasa yg baru dah baby aku tuh. Aku n ang2 sungguh geli hati tgk situasi baby masa tuh.

Masa baby meniarap tuh, punggungnya terangkat2, tergoyang2, sambil lututnya menghala ke depan ke belakang. Hahhaaa... So cute.. (eh, terpuji anak sendiri ler puloks). Maksud aku, perbuatan nya sungguh cute and mencuit hati. Tp, idokler aku snap pe2 pic pon. Tak terpk pon. Biasalah aku, tak leh pk 2 things at 1 time. Hehehe..

Nanti, kalau baby ku meniarap lagik, aku snap picas ye...

Pic masa kenduri ritu.... dah x de stock pic yg lain.. ini pon jadikler...

Gitulah citer ku utk hari ini. Babai....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...