Thursday, December 13, 2012

Lamanya rasa....

As salam,

Aku sungguh rindu dlm arena blogging ini. Mmg lama giler takde entry. Mana taknya, since ada baby, since berkecimpung dlm bidang motherhood nih, kai kain sendiri pon tak sempat. Chewah, menunjukkan kebizian giler aku tuh kan?

Oklah, di sebabkan lama takde citer, aku akan type in pe2 citer yg aku hingat je yek. yg dah lelama tuh, kalau aku hingat, di lain kali akan ku hupdate.

Bertarikh 9hb Dec ritu, baby pontot ku dah menginjak ke umur 4 bulan. Syukur Alhamd. sekejap jek masa berlalu... Pejam celik pejam celik... dah 4 bulan. Mcm tulah perasan sume mak2 kan? Ala2 anak yg menjadik keutamaan skrg nih. Keutamaan mak bapak, letak sebelah jek. Hehehee...
baby pontot yg dah 4 months itew... kak chik si sarang burung yg dokong


Cerita kedua, bertarikh 8 Dec ritu, annual dinner ofc ku. Bertempat di DoubleTree by Hilton. The Intermark building dpn Ampang Park tuh. Haa... kat situ lah. Artis jemputan Faizal Tahir, Sarimah and Heavy Machine. Mmmm.. light2 sugee jek dinner aku tuh. Lucky Draw pon, so unlucky. Tak menang pe2 pon.
Picas dgn Maya Karin tuh, during dinner ku....
Picas dgn ofcmate ku....


Lagi.. oh ye, 11th Dec until 13th Dec. aku de training Excel di ofc. Klas best, tapi takde mood nak absorb segala macam formula yg diajor. So, aku byk berangan memikirkan, mcm mana nak memantopkan body yg dah tak mantop nih (chewah, mcm lah selama nih mantop benorkan?), pastu memikirkan, nak shopping baju mana yg buleh menutup kelemakkan ku ini. Pastu, memikirkan, de tak mana2 kucing2 jantan yg buleh di matingkan dgn kucing aku. Sambil2, melayan email dari Kwin, Shila and Ahin. Hebat kan? Masa training aku mmg dipenuhi dgn keje2 yg sgt berfaedah. Ahaks.

Picas above bukan pic training, tapi pic during kami p mkn2 di Micasa Hotel ritu...

Oh ye, bertarikh 25hb Nov ritu, aku de buat Majlis Berendoi utk baby pontot ku. Alhamd. Majlis berjalan dgn lancar. Utk kawan2 yg hadir, terima kasih diucapkan kerana hadir. Pada tak hadir, terima kasih kerana mendoakan majlis ku berjalan dgn lancar...

Cuppies tuh courtesy dari Shil. cantek kan?

pic masa kenduri cukur jambol ritu, mmg muka ayahnya sejibik

leka menengok wind chime...

Oklah, stakat itu saje lah kot, titipan ku pada kali ini. Smoga aku diberikan masa dan idea utk menitip segala penceritaan ku kelak.. TIll then... muahhhh to all my readers.. chewah, ada ke readers? stakat blog yg syok sendirik.. hahahaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...