Tuesday, February 5, 2013

Cucuk 5 bulan...

Bertarikh smlm, 4th Feb 2013, aku and ang2 bawak baby pontot khuntut tuh ke klinik utk injection 5 bulan. Cucuk 3 serangkai nama diberi. Baby pontot dah nak menginjak 6 bulan dah. Tp, atas sebab ayah nya yg sgt sebuk mengalahkan org2 lain yg lebih sebuk di dunia ini, smlm baru nak p cucuk.


Alhamd. senang jek proses nak menginject nya, sebab aku dah tukor klinik. Tak p cucuk di Klinik Kesihatan dah. Aku p klinik yg berdekatan dgn umah ku jek. Moreover, sebelah Cosway yg tmpt aku slalu beli barang tuh. Hehee.. So, sampai2 baby ku giliran yg ketiga. Sempat jugak aku and ang2 singgah speedmart and p Cosway, shopping2 brg sket. Masuk klinik, voila! turn baby pontot sudah.

Masuk2, doc nya, seusia bapak2 gitu, sungguh bertenang. Di letaknya baby atas katil, bukak rompernya and jab di bontot. Baby ku tak sempat nangis pon, sebab doc tuh sgt cekap and efisyen. Hehehee..
Aku n ang2 sama2 tergelak, sebab selama nih, sure dia nangis punya.. satu klinik pon boleh dengor. Tp smlm, alhamd. bertenang jek baby pontot. Oklah, abis citer pasal baby pontot.

Insya Allah, rini mek balik. Yeay..idak ler aku kesunyian lagik. Ok lah, itu sajek coretan ku di hari ini. Tak bestnya, tak leh letak pic. Memang aku nak upload sgt pic2 yg aku dah snap during last weekend. Tp, pe kan daya, sifu tak angkat phone pon. Sape lagi sifu nya kalau bukan Ahin. Dia lah yg terror upload pic dlm blog. Ahaks.

K lah, skian saja coretan ku, lunch time pon nak abis dah. Babaiii...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...