Friday, February 8, 2013

Sepetang Bersama Ustazah Bahyah, Tukar Absorber & CNY Hols





Bertarikh 5th Feb, hari Selasa ritu, opis aku menjemput Ustazah Nor Bahyah dan Ustaz Wan Akashah utk tazkirah selepas Asar di surau opis kami. Alhamd. ilmu yg disampaikan daripada Ustaz n Ustazah sangat bermanfaat dan berguna utk kita semua. Sempat jugak dok semeja dgn Ustazah dan bersembang2 tentang aktiviti hariannya serta keluarganya. Ustazah seorg yg sangat humble. Bersembang dengannya, umpama bersembang dgn kawan2 yg mcm dah lama kita kenal. Orgnya manis, kurus, comeyyyy sangat. Tutur katanya lembut jek.. Tak jemu mata memandang. Terima kasih kpd Ustazah dan Ustaz, sudi meluangkan masa bersama kami di opis.

Insya Allah, aku nak balik kampung this CNY. So, aktiviti servis kereta pon bermula. Check sana, check sini, rupa2nya, absorber ko, dah totally out. Iyelah, spjg kai kete, tak penah bertukar2 absorber nya. So, kene lah tukar yg lain. Ang2 yg buat pilihan, nak absorber dgn spec yg tertentu. Kalau tanya aku, mmg zero knowledge. Apa bende absorber and apa fungsinya at the 1st place pon, aku tak tau. But now, dah menyaksikan sendiri bagaimana semua tuh ditukar, tau lah sket2.

Insya Allah, aku bertolak ke Kelantan pada Isnin nih. Berkonvoi dgn ahin. Doakan segalanya selamat ye. First time nak bawak baby berjalan sejauh ini. Doakan juga perjalanan kami smoothly. Amin...

Oklah, sekian, disini saja coretan ku pada hari ini. Aku cuti whole week next week.... So, urgent matters, teman2 sila lah contact HP ku ye. daaaaaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...