Wednesday, April 17, 2013

Dah tiga minggu....

Wah, dah tiga minggu jugaklah aku tak de entry baru. Sebab aku kebizian melanda. Mana nak nguruskan makan2 selama dua minggu berturut2 di opis lagi. Mana nak uruskan aktiviti mak beriadah lagik.

So far, alhamd. dlm sminggu 4 kali aku p gym. Tp, result bdn kurus tuh, tak adoooo... Sebab mlm nya, mentekedarah mcm hape jek. Beselah aku, kalau dah tau p gym tuh, mulalah aku mkn tanpa rasa bersalah nya. Ahaks.. Tp, kebaikan nya, badan aku rasa ringan dan fit sgt. Stakat berlari ngejor train tuh, idaklah rasa tercungap mana pon.. Kalau dulu, nak jln / angkat kaki cepat2 pon dah rasa mengah dah. Hahaaa.. Propa tak statement aku nih? Kalau statement ahin plak, aku yg suka menyeret or mengengsot nih. Ahaks.

Oklah, abis citer psl gym. Nak citer pasal khuntut pontot ku yg dah menginjak ke 8 bulan. Progressnya skrg, suka nak berdiri. Tak leh letak dlm playpen dah. Mesti terus berdiri. Pastu, merangkak dua tiga langkah, terus nak berdiri. Proses duduk tuh, kekadang OK, kekadang terlentang ke belakang. Hihihi..

Ok lah, aku pon kepenatan nih, and otak pon penat nak pk, sampai sini saje coretan ku... Moga d lain kali ku menulis lagik....
Baby pontot tgh syok tido.....

Bila dah tido, baru lah boleh letak dlm buaian.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...