Tuesday, March 26, 2013

Beriadah....

Hari nih, bertarikh 26hb March, hari kedua aku menjejakkan kaki ku ke Gym. Pada mulanya, ang2 agak kurang yakin dgn kebulehan ku. Mana taknya, selama nih, dok p gym, masuk swimming class, sumer nya sparuh jalan. Ayam berak pon sempat hangat. Tp, sikap aku yg tak cukup hangat mcm tahik ayam tuh. Apa daaa citer pasal tahik ayam. Tp, itulah perumpamaan yg sesuai utk aku. Ahaks.

Ang2 highlight dgn aku, gym punya fees, dia buleh bayorkan, tapi sport gear bagai, Sdn Bhd. Sebab selama nih, dia dok tolong sponsor swimming gear, sport gear utk gym terdahulu, tp, aku sia2kan saje usaha nya itu. Ahaks.

So, last weekend, bermula lah, aku menggelupor mencarik sport gear ku. Track bottom, tshirt dri-fit. Alhamd. sumer brg yg di carik, berjaya jumpa.... TQ ang2.. masih membenarkan aku bergym and percaya pada kemampuan mak jemah lagik. Ain dah sebuk ketawakan aku dah. Ntah sampai bila lah angan2 aku nih kan? Dia pon dok evaluate aku based on my previous performance. Ahaks. Ko doakan kejayaan and kesungguhan sahabat mu ini ye. Heheheee... Ain, ko buatlah prize utk aku, kalau aku berjaya p gym and berjaya sehatkan badan, ko kasik aku wristlet coach ke, kasik aku sunglasses chanel ke. Sure aku teruja... Hehehee...

Ok lah, malas nak citer panjang2. Sambung lelain kali ye.....








Credit to _____Gym. Hope korang tak kesah, aku amik pic korang and paste dlm blog aku nih. Thanks!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...