Wednesday, June 19, 2013

Gem.. Gem.. Biru in Memories...

Masa aku menaip nih pon, terasa hiba dan sayu hati mengenangkn memories bersama gem-gem ku.
Gem-gem banyak berjasa buat kami sekeluarga. Kalau di ikutkan, memang aku tak mahu berpisah dengan gem-gem. Tapi apakan daya, kekangan ekonomi menyebabkan aku terpaksa melepaskan gem-gem.

Paling sedih, bila Ang2 menyuarakan pendapat bahawa gem-gem sudah menemaniku dari zaman anak dara ke alam rumahtangga, sehingga alam motherhood and fatherhood. Oh gem-gem. We love you so much. Kalau ada rezeki, in shaa Allah kami ingin ketemu lagi dengan gem-gem.

Baru aku mengerti yg selama ini org lain asyik berasa sedih melepaskan barangan kesayangan mereka. Now, baru aku faham dan merasai perkara yg sama.

Gem-gem sangat baik, tak pernah menyusahkan kami sekeluarga. Sentiasa berjasa..... Gem-gem, we are truly sorry. Bukan sengaja kami lepaskan gem-gem tau. Gem-gem kene ingat yg kami lepaskan gem-gem bukan kerana kami benci or lupa jasa baik gem-gem. Walau kami lepaskan gem-gem, sampai bila2 kami ingat pada gem-gem.

Baby pontot juga begitu.. Kenangan pontot bersama gem-gem pasti terpahat di ingatan sampai bila2...

Ok lah, utk mengelakkan byk air mata mengalir, aku signing off di sini.

To gem-gem. We all do love you.... Gem-gem ku selamat tinggal........ We're going to miss you baby gem-gem...
Seronok jek baby pontot tido with gem-gem... lena dibuai mimpi...
 Sessi menukar absorber gem-gem...

Sport rim hadiah buat gem-gem...

p/s : akan aku snap more pics with my love gem-gem....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...