Thursday, June 13, 2013

Malam yg sepi pi pi..Pak Mat jual kopi pi pi pi...

Actually, pe yg aku nk coretkn mlmni, x de kene mengena dgn Pak Mat.

Baby pontot pon dah lena diulit soother. Aku dok terkulat kesorgan di sini...

Ang2 beselah, keje sampai mlm. 12am kang, baru smpai umah. Mek pon dh msk tido... Keje di  ofis spjg minggu ni pon, x byk. Byk sembang dgn pemaging jek. Sambil mengunyah, smbil bergossip.

Tanggal 9hb June ritu, genap pontot 10 months old. cepat tul masa berlalu. Progress setakat ini, berdiri dgn sendirinya sambil mlangkah stapak dua. Hehehe... Pastu pandai main campak2 bola. Kita baling ke dia, dia baling ke kita. Lagi, paling suka kalau tepuk2 bibir sambil bermain aar aar aar tuuuu bulannnn.... Feveret game buat masa skrg. Makan pon buleh tahan, even aku mkn nasi lemak pon dia nak. Sekali sambal aku suap dia, muka maintain jek. Tahan pedas...

So far, tulah progress pontot yg aku ingat... Dah letih menaip..tatapilah pic yg sempat aku snap
smlm n rini...

p.s. alamak, pesal x leh upload pic ni. besoklah aku cuba letak picnya...

Mengiggit senjata Transformers

smile.......

Terserlah kejendolannya....

Mengepak...

Favourite toy - Minyak Yu Yee cap limau

Mengepak lagi

Mengepak lagi dan lagi


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...