Monday, July 12, 2010

Mkn2 dan informasi



Baru kesempatan nak hupdate blog. Biasalah aku nih, kekadang byk idea, kekadang takde langsung.. Ok lah, nak citer pasal mkn2 seeafood ritu. Bertarikh 3hb July, Sabtu, aku n kakak opis ku berangkat ke K. Selangor pada pukul 5.30pm. Alhamd. sampai sana at 6.30pm mcm tuh. Keadaan persekitaran masih lengangggg.. masuk2 jek, terus nmpk ikan2 dlm aquarium, kerang dalam bakul, lobster lah, udang lah..mcm2..
Memang teruja nak menikmati mknan di situ. Bersebelahan sg. Selangor..maknanya,
Restoran nih, betul2 atas sungai... dgn angin sepoi2..memang indah skali pemandangan di sini. Kami jugak berpeluang nengok bot2 yg lalu lalang di situ.

Ok, menu dah di tangan, mknan yg kami order, Ketam 1 kg setengah masak kam heong, kerang besar sket drpd biasa masak sizzling, ikan siakap steam tomyam, sotong goreng tepung, butterprawn, sayur2an, sharksfin soup semangkuk, fruit juice dua jug, berserta nasik. Memang heaven gilerrr... aku kasik 9 bintang dari 10 bintang. Potion yg dihidangkan sumer byk2... dan keramahan tukang restoran yg 40 kali buat social visit ke meja kami. Tak abis soklan yg ditanya, samada mknan kami ok, mantap, meletops ke idak. Hehehe.. Very the strategi... bagus lah.. puas hati sgt mkn kat sini. Bayaran nya? Usah disebut..memang tak disangka2.. sgt lah berbaloi2 dah murahhh.. aku dan ang ang tak sabar nak berkunjung ke sini lagik... tunggguu...

Baru2 nih, kami di khabarkan bahawasanya, rakan sekerja kami di sahkan mengidap brain tumor. Masing2 beristighfar.. tak sangka sgt2.. sebab kakak tuh, sentiasa sihat dan ceria di mata kami. Sama2 lah kita berdoa agar beliau segera sembuh, dan dpt kembali bertugas spt sedia kala yek. Aminnnn...

Weekend lepas, aku n ang ang p merayap ke mines. Biasalah, sempena keberangkatan kami ke KK ujung bulan nih, beli lah sket persiapan tuk ke sana. Di samping tuh, ang ang hadiahkan sesuatu utk aku. Hehehee.. terima kasih ang ang...

Baru dpt call dari ang ang, sakit kepala sebelah katanya...siannn.. ntah nape ntah, bulan nih jek, dah dua kali ang ang jatuh sakit.. mmmm... semoga cepat sembuh ang..

Ok lah, hari nih Monday blues... malas giler nak keje… oh ye, besok aku bawak lah kamera hupdate gambo mkn2 aku tuh…. gtg ......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...