Thursday, December 30, 2010

Azamku 2011..........


Skrg nih, sumer org tgh sebuk2 pasal azam memasing. Pakchik Azam pun pasti tidak ketinggalan utk memeriahkan suasana. Tahun2 yg sebelumnya, ada azam ke, takde azam ke, jiran sebelah umah aku nama Azam ke, tuh sumer aku tak amik peduli.

Tapi skrg, setelah aku di wake up call dari K'Atie, aku terus terpanggil utk berazam dan sama2 menjayakan azam kami.... Aku akan cuba utk melaksanakan azam ini. Insya Allah.. Doakan aku berjaya yek.

1. KURUS, KuRuS, KUUuuuRrrruuuuSSSssss, Kurrussss...

2. Belajar Swimmingggggggg...

3. Cuti-cuti bersama keluarga tercinta...

4. Menjadi isteri solehah (rajin kemas, rajin masak, rajin lipat baju, rajin cuci pinggan, etc. hehehee)....

5. Langsaikan utang kredit kad ....

itu lah azam ku pada thn depan. Insya Allah, dengan Usaha, Tawakal pasti berjaya. chai yok..chai yok...

4 comments:

AAR said...

hahaha!

all the best!

syurei said...

TQ TQ... chai yok chai yok..

Alice said...

Ti .. lawak gila azam ko no 4 tu. Semoga berjaya mencapai azam tahun ini. InsyaAllah.

syurei said...

hehehee... klakar ke? hehehe... aku iklas ok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...