Thursday, January 6, 2011

Susulan dari Azamku


Bukan susulan pasal abg azam k. Nih, susulan tentang progress azamku. Alhamdulilah, hari nih, dah 4 hari aku menahan. Bukan menahan perut ketika berjalan sebeb tak nak menampakkan perut buncit, bukan jugak menahan panahan cinta dari abg azam, tapi menahan diri dari makan nasik.. Hehehee...

Tak sangka, dalam hidup yang Allah kurniakan pada aku slama 29thn nih, tak penah lagik aku tak mkn nasik selama 4 hari. Mungkin bagi org lain, dia lebih hebat dari itu, penah tak makan nasik sampai sebulan, dua bulan, setahun. Tapi, bg aku, tak mkn nasik 4 hari, adalah satu yg miracle. Tau je lah aku yg pelahap nih. Kenyang mcm mana pun, kalau dah nmpk lauk2 feveret aku kat tmpt mkn, sure aku nak melantak nasik jugak. Heehee...

Insya Allah, dgn izin dari Allah, aku akan menahan dan terus menahan daripada mkn nasik. Chai yok ..chai yok..... Doakanlah agar aku diberi kekuatan, disiplin yg kuat utk menghadapi segala dugaan dan cabaran dan nafsu diluar sana. Aminnn..

K, nanti aku update perkembangan seterusnya plak k....

2 comments:

AAR said...

all the best ok! caiyokk

syurei said...

hehehe...TQ-TQ sis... kambate'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...