Monday, January 31, 2011

Susulan, Percutian, Susulan.....




Weekend lps, asyik ujan jek kan? Best tul! Ang ang dok keje and keje and keje. Aku plak, takde aktiviti, dok tido tgk tv tido tgk tv, makan... hehehe..

Tu je lah keje aku spjg weekend. Basuh baju pun tidak. Sebab hari hujan kan? Ingat, nak packing sebab nak balik kmpg. Adoooo.. Aku dok keje terbaring jek. Lepas satu citer, aku layan satu citer. Dan bercerita2 lagik aku layannn.. Mandi pun sekali sehari jek.. Ngeh..ngehh...ngehh.. kalau badan aku tak melekit, aku rasa, 2 hari lah aku tak mandi..hiks... Memang pemalas tahap mentibang betoiii...

Sabtu mlm tuh, aku p lepak umah akak aku. Sambil layan drama kat tv. Tergolek-golek kami nengok satu citer tuh. Datin2 yg ala2 dah insap, ingat mendalami ilmu agama. Sgt tak leh blah citer tuh.. Memang best lah nengokkk.. Konsert lawak astro pun aku layan. Pun kelakar jugakk.. bergegar2 perut kami dibuatnya.

Dlm masa yg sama, aku menimbang tara diriku ini. Alhamd. Turun lagik 2kg. Syukurrr.. Maknanya, bulan nih, total lost aku 3kg. Huahuahuhuaaa. Aku gumbira.. Syukur tidak terkata. Bukannya aku exercise apa pun. Cume tak makan nasik je lah selama bulan nih.. Gumbira sgt.

Nih, aku nak balik kmpg sminggu, mak aih, kene bersiap sedia dari physical and mental. Huhuhuhuhuhu..... Doa2kan lah agar aku kuat semangat.. chai yok.. chai yok..

Ok lah, semana mendung keadaan diluar sana, mcm tuh jugaklah perasaan aku ala2 mendung nak buat keje. Hik. Smpai di sini sahaja, nanti aku update lagik k... ciaoo..

3 comments:

PPG said...

manalah satu kaki ct nie

Mak Su said...

ai follow :))

syurei said...

hihihihi.. Cuba teka.. Yg ala2 size 41/2 tuh, tu lah kaki aku kak.

To : Maksu, tqvm diatas kesudiannn anda... ^!^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...