Tuesday, January 25, 2011

Taa.....raaaaaa....


Cantek tak penampilan blog terbaru aku nih? Alhamd. nih sumer hasil pertolongan dan jasa baik dari BFF aku. Terima kasih ye.. Kalau nak harapkan aku yg mengedit / mengalternya, alamat sampai pencen pun, masih lagik apperance yg sama jekk.... Dgn lagu nya.. I likeeee....

Nih, kali kedua aku menaip entry. First entry aku taip, dah ilang dah. Ntah mana ntah pegiknya, aku upload jek gambo, terus sumer nya ilang. Hampeh, penat aku nak re-type balik...

Mula tadi aku berciter pasal aku bakal cuti sminggu.. Yeayyyyy.. best betoi. Tak sabor rasanya. Ialah, hari2 buleh bangun lewat, buleh lepak2, jln2, mkn2, tido2... eh, itu jek keje aku yek? hihihi.. Kebetulan, CNY nih, ada kawan sek. men. aku kahwen. Kat Kampar. Aku ajak abg aku skali tadi. Buleh dia tanya aku, "kawan sek. men. ko yg nak kawen nih, laki ke pompuan?" sah2 dia tau, aku sek. pompuan, ada meh? kawan sek. men. aku yg lelaki tp masuk sek. pompuan? Apa punya soklan daaa.. Pagi2 buta, dah buat aku gelak tergolek2......

Hari nih, aku dtg awal.. poyo2 aku kejor tren, nak dtg awal punya pasal. 8.40am aku dah tercongok kat tmpt aku. Syukur alhamd. kalau idak, slama nih, kalau tak kul 9am, sure aku tak sampai lagik. huahuahuahuaa... Apalah nak jadik aku nih.

Oh ye, nak update pasal diet ku. Alhamd. sampai ke hari nih, aku belum lagik menjamah nasik. Tapi, bihun, roti tuh, ada dah lah. Heheeee.. yg mula2 tuh, "no carbs" kan? hihihi.. Mana buleh tahan, kalau org keliling aku dok mkn mihun goreng mamak lah, half boiled egg on toast lah. Hingat, aku nak telan air liur jek? ngeh..ngeh..ngeh.. Tapi, ada lah penurunan sket. Even tak sampai 12.5kg. 125 gram tuh,adalah. Aku buleh perasan sebab ada kain yg slama nih ketat, aku pakai dah jadik longgar... Hihihi.. Alhamd. aku gumbiraa.. hahahahahahhaaa..

Eh, tak leh riak sgt, silap.. silappp.. Kene bersyukur... Syukur... Syukur... Syukurr..

Ok lah, aku dah takde idea dah nak tulih. Skian titipan ku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...