Friday, March 18, 2011

matta fair...


Indah sungguh panurama, bagai pulau nirwarna oohh laaa laaa... Tropika... Tropikaa...
Aku skrg, tak sabor nak p bercuti. Penantian yg lebih 6 bulan, akhirnya, lagik seminggu lebih jek lagik.. Aku dah takde mood, nak buat keje, nak ngadap keje bagai nih.. Bencikk... Yg ada dalam kepala hotak aku yg genius nih, cume nak bercuti, tido, melepak, berjalann.. itu je lah...

Brg2 nak gik berjalan pun, dah beli smlm, minggu lepas, bulan lepas.. . Lalalalala...... Bak kata ang ang, stiap kali nak berjalan, time tu lah, nak beli barang2. Pastu, abis bercuti, balik bercuti, campak brg2 tuh ntah kemana2. Pastu, nak p bercuti lain, beli pulak lain. Biasalah pe’el aku yg bersepah2 nih... Bukan apa, malas nak carik, nanti aku peninggg... Bila aku pening, mula lah aku hangin satu badan kan...

Nak citer nih, pasal matta fair itu ari, aku siap amik cuti hari Jumaat coz nak ke matta fair. Sempat breakfast dulu dgn Kak Awin and kak aida d belakang opis lamaku, Technip..

Dekat matta fair, alhamd. dpt jugaklah pakej2 yg menarik yg di idamkan. Tapi, kalau ada byk wang, lebih menarik punya pakej pun ada. Hua Hua Hua....
Oklah, sampai di sini sajek coretan ku. Ketemu di lain waktu....
Have a great weekend!

1 comment:

bekas pekerja kat sinun said...

bila nak sponsor akak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...