Wednesday, March 2, 2011

Berkurun lama




Dah lama aku tak update kan? biasalah, awal2 jek berkobar2. la nih, dah suam2 kuku dah nak update. Bukan tak nak update langsung, tapi, takde citer menarik daaa... Oh ye, mungkin sebab aku dah tak baper strict dgn diet aku dah. Nasik, nasik aku dah start mkn dah. Nih sumer since balik kampung ritu. Pastu, aku demam. Nak kene makan nasik. Pastu, la nih, ang ang suka ajak aku makan.. cheh...bukan nak kasik aku semangatt.. Hasut aku ada lagik

Oh ye, aku nak citer pasal nanie ku. Nanie, si kuceng nanie aku tuh. Dia dah slamat melahirkan anak. 3 ekor kesemuanya. Tarikh beranak, jap, nak nengok kalendar atas meja aku nih, 13hb 2 kot. Tak pun, 20 hb 2. hehehee.. Aku lupa laaaarrrr... Tapi, lebih kurang mcm tuh.

Malangnya, sekor dah arwah. Weekend lepas, tgh ang2 dok memantau perkembangan anak2 nanie, terus nmpk sekor dah jadik arwah. Ang ang ckp, mungkin nanie tertimpa anak dia sendiri. Sedihhhh...

Tak tau jantan ke betina. Tapi, kawan aku punya kawan dah chop dah anak2 ini. Sungguh comeeeyyy.. nanti aku letak picas nya ye.

Si comot pun ada jugak. Comot nih, kakak deme2 nih, yg berusia 5 bulan. Sgt manja. Aku dgn ang ang hari2 tak sabor nak balik, coz nak peluk omot, nak main2 dgn omot, nak timang2 omot... memang berebut2 nak main dgn omot, kalau kami balik keje.
Hihihihi.. K lah, tatapi lah gambo2 yg tak seberapa ini...

1 comment:

jiran lama selang beberapa meja said...

hai comot yg comel :)

tapi jgn bagi kat akak, akak takut kucen ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...