Friday, February 18, 2011

Pemergian...


Hari nih, genap sminggu pemergian Pak Ndak aku ke rahmatullah. Pak Ndak nih, adik mak aku. Siann mak aku, dah kurang seorg adik. Kalau nak diikutkan, Pak Ndak aku meninggal di usia 48thn. Muda lagik.. Tp, ajal dan maut di tangan tuhan kan?
Dia meninggal masa tgh tido, mcm sesak2 nafas, pastu, dah sampai ajal.

Sedih memang lah sedih.. tapi, Allah lebih menyayangi nya. Yg paling kesian, anak2 nya masih kecil lagik. Yg sulong 13 thn, yg bongsu 5 thn. Aku harap, keluarga pak ndak aku tabah dlm menghadapi dugaan ini. Al-fatihah buat pak ndak aku. Smoga roh nya di tempatkan di kalangan org2 beriman. Aminnnnnnn.....

Isnin lepas aku p interview. Oil & gas co. Tp peluangnya mcm tak cukup cerah jek.. hehehee.. Takpelah, aku rasa, kalau tak dpt pun takpe. Takde rezeki namanya. Walaupun sedih, sebab benefit nya melatop keba boom, tapi apakan daya. Akan aku berusaha lagik utk mengapply mana2 tmpt lain....chaiyok.chaiyok.

Ok lah, hari nih dah jum. yahoo.. dah buleh cuti dua hari. Bangun lambat bagai. Nanti2 ada masa, aku hupdate lagik. Ciao....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...