Tuesday, February 8, 2011

Jammed otak, jammed kereta, jammed perut, jammingggg...


Letih jammed smlm maseh tak ilang2 lagik. Dah pagik nih kene p keje plakkk.. Sungguh takde mood. Bencik tullll nak gik keje.

Dah lah sedih perasaan ku ini masih tak ilang lagik. Mana tak sedih, tengok muka mak, unggei n maklang, n toksu, n mak tam yg dok tercongok kat depan pintu, menghantar aku ke kereta. Sedih / berat hati aku nak tinggalkan kampung.

Rasa mcm, balik sminggu tuh, tak puas lagik nak bersama2 derang. Siap tanya aku, bila nak balik kmpg lagik... kalau buleh, tiap2 minggu perasaan aku nih nak balik kmpg. Tapi, apa kan daya.. bukan nya perjlnan sejam dua jam, sampai 4 jam perjlnannya...

Insya Allah, ada rezeki, pjg umur, aku akan balik kmpg lagikk...

Nak upload picas, kamera kat umah. Besok2 lah, aku bawak, aku upload picas2 nya k.......

Pasal diet aku plak, hancusss... segala mcm bende aku bedalllll... Terkubur hasrat aku 6 bulan tanpa nasik..huhuhu...sedihh.. tapi, nyesal kemudian pun tak berguna...
Nasi dah menjadik taik... what to do?? Bila tak mkn, rasa cam nyesal.. bila dah mkn pun, nyesal jugaks... So, skrg nih, kene lah aku berusaha / berkorban lagikkkk...

Till then.. daaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...