Wednesday, February 9, 2011

Lanjutan dari balik kampung ritu....








Hari Jumaat, 4hb 2, kami p mandi air terjun lagik. Hari nih, bini abg chik aku, masak nasik goreng cina. Mak aihhh... yg terbaik dari ladang. Spinggan aku mkn.. memang sedappp... hancus lagik diet aku..huahuahuahuaa....

Hari Sabtu, 5hb tuh, kami bercadang nak ke Bukit Maxwell, dlm kul 11am camtuh sampai Bukit Maxwell aka Larut. Smpai2 jek tiket sold out. Rupa2nya, sehari, derang cumer sell off 200 ticket jek. Ada ke patot... So, tatapilah picas sedih tak dapat mendaki Bukit Larut.

Pusing2 kat Lake Garden, kami bercadang nak buang masa, langsung naik ferry yg cumer bawak pusing2 di sekitar tasek. Jadi lah, ilang kempunan kan??

Hari nih, aku nk mkn yong tau fu. Dah lama tak pekena ytf kat fud court tuh.. oklah, sampai sini sajek titip-titipan ku. Nanti aku sambung lagik k....daaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...