Friday, February 4, 2011

XTVT XTVT



Pagi buta dah kene bangun… Ang ang dok kejut aku sampai berguling sana sini aku. Suruh jugak aku bangun. Katanya nak ajak p beli roti canai. Mana taknya, memang dah menjadik kelaziman, musim2 cuti nih, tmpt jual roti canai kat kmpg aku nih, musti packed giler lah. Kalau buleh, lps subuh, kene ada sana dah. As expected, memang ramai giler pengunjung. Bukan tmpt lain tak jual, tapi, tmpt nih memang terkenal dgn kesedapan roti canai n kuah dhall nya. Sambil tapau, sambil mentekedarah skeping roti telur bawang.. Hancus lagik diet aku… ngeh..ngeh..ngeh…

Lepak2 dgn anak2 kuceng, sambil ang ang dok main bola dgn anak2 sedare, mek ajak p tesco. Mmmm… ke tesco plak kami. Pastu, pekene nasik campur kat restoran berdekatan tesco.

Balik dari Tesco, ang ang ajak p mandi manda di air terjun. Kat Tesco dah siap beli grilled chicken dgn jajan2 pe yg patut. So, here we go. Ke air terjun. Memang best tul air terjun kat sini, tak tercemar langsung mcm airnya mcm kat KL tuh. Hehehe… Sakan, siap main bola tampar kat sungai tuh… tataplah gambo2 kami nih… Rase cam nak pegik lagik lah…

Pastu, balik dari Tesco, mek ckp, Tok Su aku kasik sekor ayam kampong. Mek and mak lang dah siap buat sup dah ayam kampong tuh. Alhamd. melantak sup ayam kampong plakkk.. Memang sedappp dan lembut…. Tak sah, balik kmpg nih kalau tak mkn dan makan dan eat dan eating dan makannnnnn….

OK lah, till then. Nanti aku sambung lagik titipan aku utk besok. Ang ang ajak p bukit Maxwell besok. Insya Allah, kalau rajin, kami pegik lah. Kalau malas, adoooo…

1 comment:

AAR said...

tau tak ape yg plg best dlm dunia?

MAKAN dengan bebasnya pastu tak GEMOK GEMOK kan kan kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...