Wednesday, January 4, 2012

Happy New Year..

Lamanya aku tak hupdate blog. Alasan2 kenapa aku dah lama giler tak hupdate spt dibawah : (eh, perlu ke?) - saje jek, sebab at the same time, buleh citer latest xtvt ku.

1. Dah pindah tmpt keje baru. Internet access sgt terhad, Cume waktu lunch and after 5pm jek.
2. Takleh nak upload picas dari HP ke, camera (belum cuba lagik) sebab asyik lupa nak bawak jek, so, bila takde picas, takde mood nak hupdate blog.
3. Skrg bz dgn pindah opis. dari building lama ke building lama. Haaaa. amik ko, kalau dulu, rilek2 jek aku, skrg, kene packing lah, unpack lah bagai.
4. Sebuk di kala ujung tahun, mcm ada anak 6 yg masuk sekolah kan? Sedare mare / adik beradik aku datang mengspent time together daaa.. So, aku kebizian nak hupdate.
5. Bila adik beradik, anak sedare, rakan taulan, jiran sebelah kak milah datang bagai, mcm2 lah xtvt bersama yg di plan kan. i.e. Mandi air terjun bersama. Jenjalan melihat cahaya lampu di KL di waktu mlm, makan2 di luar bersama.
6. Aku kekeringan idea dah. Sebab dok tensi memikirkan sampai bila aku asyik bagi alasan and alasan tak hupdate blog.

Yeay,,, dah nak balik umah. insya Allah, kalau ku rajin, ku hupdate lagik yek. daaaa...

Sorry takde picas.. alasan nya, ada lah spt dinyatakan di atas. take care sumer.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...