Tuesday, January 31, 2012

Sekian lama...


Mak aih, lamanya aku tak de new entry. Nak dkt sebulan tuh. Biasalah, keadaan tak mengizinkan. Hihihihi.. alasan cliche'.

Aku nih, bukan apa, sebuk sana, sebuk sini. mood pon tak kunjung tiba utk aku hupdate blog aku, so, tu pasal lah aku tak hupdate. Oh ye, nak citer pasal CNY ritu lah.

CNY ritu, aku turun PD dgn ang2. Stay kat sana dlm 3 hari. Xtvt tak byk mana pon, tapi, rasa mcm best jek dok sana, tuh yg dari nak tido smlm, extend lagik satu mlm tuh. Tak p mandi pantai pon. Kami layan swimming pool jek. Mlmnya, kami buat b-b-q di tepi pantai. Tak yah bawak kipas pon. Sebab hembusan ombak di pantai dah meniup api b-b-q kami. Memang best lahhh.. First time berb-b-q di PD.

Atas keprihatinan pihak MPPD, mereka dah sediakan tmpt utk buat b-b-q, betoi2 d tepi pantai. So, kita cume carik arang and bahan2 utk di b-b-q jek. Sungguh praktikal. Dan tmpt pembakaran tuh, disediakan percuma khas utk pengunjung. Baguskan?

Tp sygnya, 1 keping picas pon tak amik. Masa b-b-q nite tuh, aku tertinggal kamera kat bilik. Bulehh.. nyesal banget nih.. Takpelah, next time, buleh p lagik.

Tu je kot, citer buat masa nih, takde citer yg menarik dah. Lain kali, aku rajin, aku hupdate lagik ye. Tapi, ntah tahun bila plak kan? lalallaaa... Till then.. daaa..

2 comments:

Mak Su said...

lalala... akak sekarang pun kureng dah hapdet hapdet ni

syurei said...

kesibukan melanda ye kak... ada komik superhero bertudung yg pertama. dari ana muslim ke tuh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...