Friday, June 18, 2010

Wayang, Mkn2 and Cuti2 hornymoon


Wahhh…skrg nih, smakin rajin aku menghupdate blog kan? Alhamd. Inilah cita2 aku slama nih. Nak hupdate sekerap yg mungkin. Iyelah, bila tak hupdate nanti, bende tuh berlalu begitu sajek... Rasa cam takde kenangan dah... hik. Aku harap, aktiviti nih dpt berlarutan sampai bila2. Aminnnn..

Aku rajin hupdate coz byk masa pun iye, idea dtg mencurah2 pun iye. Aku nih, jenis maknusia yg, bila buat sesuatuh tuh, nak buat jek...mcm addicted. Tp, bila dah sampai satu masa nanti, nak tgk bende tuh pun tak hingin..hah..mcm tu lah aku. Tp, aku harap, dlm arena blogging nih, jgn lah sampai camtuh skali yek.. hik.

Citer pertama yg aku nak citer. Last sat. Aku n ang ang p nengok midnite movie. Sape lagik, kalau bukan anak Will Smith dan Jada Pinket Smith yg berlakon. Sgt commmeyyyy budak tuh, makin ditenung dia dlm citer tuh, makin comeyyy.. aku respect dgn lakonan dia. Even baru 12 thn, dia buleh master martial arts tuh dgn baik skali.. memang hebat. Statement dr sifu dia, jackie chan, anak JC sendirik pun, tak sehebat kung-fu si budan Jaden nih. Bygkan lah, bapaknya sifu, pastilah anak nya pun terror kan? Nih idak, anak org lain, lebih master... Good job adik.. chewahhh..tetiba berangannn kan? Aku nengok budak jaden tuh, rasa cam nak kawen dgn negro pulak.. hahahahaa.. Sebab buleh dpt anak comel cam tuh… bulehhh??

Kesah kedua, smlm, aku n geng, p mkn nasik ayam lagik. Buat kali kedua. Pergghhh.. sampai hari nih, aku masih teringat2 kesedapan nasik lemak tuh. Rasa cam nak p lagik. Yes, insya Allah, aku akan pegik sampai aku pencen.. Tak pun, sampai aku dah buleh hafal rasa kerabu kaki ayam, nasik ayam, ayam, sup fishball, tuh mcm mana. Hah, time tuh, baru aku stop kot.

Ceritera ketiga, insya Allah aku akan berbulan madu ke Sabah pada hujung bulan 7 nih. Niat di hati nak p island. Tapi, atas sambutan yg tak menggalakkan (fyi, ang ang aku nih, konsepnya, suka p jln ala2 rombongan cik kiah) nama jek honeymoon berdua, tapi, dia musti suruh aku ajak satu batilion sape yg nak ikut. So, nak ke island nih tak dapat sambutan, kami pun, tukar venur ke Sabah. Alhamd. Ada sambutan. So, insya Allah, kami berempat akan kesana. Doakan perjlnan kami selamat pergi dan pulang ye. Biasalah, kalau nak berholiday aku nih, smlm dah start beli disposable panties. Hehehee. Brg wajib yg perlu aku bawak ke sana…..

Oklah, takat nih je lah citer aku, memandangkan hari nih hari jum. Aku berasa tersangatlah happy nya. Lalalalallaa…..

2 comments:

Anonymous said...

Wah Siti, bagus pergi jalan2 cari makan, Kak Sofia tak sempat nak blog, mcm2 agenda + atucara untuk keluarga, tapi yg best nye pecah rekod tahun 2010 sbb until last May, dah 4 kali pergi Langkawi, best hopping ala Cik Kiah (menambah koleksi pinggan Corelle + Periuk Vision tu...),
Movie sama lar mcm Siti, semua pergi tengok, Toy Story 3 (mmg x miss since 1st sequal, Karate Kid, Prince of Persia, Clash of the Titans, Iron Man, Shutter Island,Lovely Bones, Complicated,) Tak sabar action movie mcm ALIAS series - SALT (lead role by Angeline Jolie),...kita tunggu ye, Sis persi Karambunai - 2 -5 July, .. honey moon + family outing. :)

syurei said...

Sis, wahhhh.. bestnya.. memang pack back-to-back. siti pun, berminat gak nak buat cam akak tuh.. tapi, memikirkan ongkossnyaaa...ahaks. tuh yg tersekat2 sket tuh..hik.Yes, siti berkesempatan nengok Prince of Persia, memang best.. dah lah hensem banget abg hero tuh.. best tul, p karambunai.. very the nexus resort.. kalau siti tak dpt p maldives,dpt p karambunai pun jadiklah.. enjoy ye... eh, musti sis dah ada kat sana skrg nih..hik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...