Monday, May 16, 2011

Berenang ke mudik.... berenang ke muara...


Hehhee.. ada kaitan meh tajuk aku diatas dgn penulisan ku kali ini? hehehee... Actually, berenang tuh ada. Mudik n muara tuh, takde kaitan pon. Sajek suka2. Sempena hari isnin di mana aku takde aktiviti coz mengrelief sec. lain, aku hupdate lah blog ku ini.

At first, malas tul nak dtg keje, ingat nak EL jek rini, memandangkan besok pun nak public hols. kan? Tapi, bila dapat sms dari Sec. yg mana aku patut cover tuh, dia kasik keje sket, terkulat2 lah aku bangun pagi dtg keje.... Huhuhuhu..

Ok, berbalik pada tajuk diatas. Sabtu ritu, bermulalah kelas pertama aku dlm sukan renang. Bukan synchronize swimming, tapi swimming yg backstroke, butterfly, freestyle tuhh... Sebenornya, attend swimming class adalah azam aku pada tahun ini. Iyelah, berpulau2 dah aku pegik, tapi, tau terapung dgn life jacket jekkk.. Nak bergerak ke depan ke belakang asyik tak lepas2.. hehehe.. Oh ye, first class ritu, belajar floating and bubble. Memang best. Alhamd. dapat lah aku floating n bernafas dgn teknik yg betoi. Masa aku p tuh, kebykannya anak2 dara, budak2 kecik, maknanya, aku jek lah mak org yg dah kertu terhegeh2 baru nak blajo. Hua hua hua.. Tapi, aku tak peduilik sumer itu... Janji, aku dpt swimming dgn jayanya bila ke pulau nanti. Hihihi.. Aku berdoa agar aku cepat belajar, cepat pandai... Aminnn...

Ok lah, itu je lah kesah utk last weekend. Rini, mak lang ckp, nak masa rendang ayam tok nenek. Hehehe.. tak sabo plak rasanya nak balik mkn. Since mak lang ada kat umah, hari2aku mkn malam, hari2 mkn sedappp.. Terima kasih mak lang. Kerana bersusah payah, masakkan utk aku and and ang..... Aku harap sgt mak lang dapat dok dgn aku sampai bila2. Tak yah dok kat kampung dah.... Huhuhu...

Sehingga d lain titipan, daaaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...