Monday, May 9, 2011

Monday biru.....



Malasnya nak keje rini. Biasalah hari senin... huhuhu.. Weekend ritu, tak byk xtvt yg aku lakukan. Selain berangan, tido, makan, berangan... Seb baik ada mak lang. Idaklah aku p panjat pokok kelapak depan umah aku tuh. Sabtu, ang ang keje, mlm buta baru balik. Siang sabtu tuh, aku p melepak umah akak aku jek. Ingat, mlmnya, nak p swimming klas, tapi, tak jadik p. Sian plak nak tinggalkan mak lang sensorg di umah. Dah lah, Ahad pagi aku dah janji nak temankan Niza p KDE.

Lunch , p mkn Restoran Ayam Kampung sekitar Sri kembangan. Memang marveles. Sedap, lembut jek ayam2 nya. Ada mcm2 masakan, tapi, sumer berasaskan ayam kampung. Org memang ramai kat situ...

Oh ye, anak kedua naniey c cicak tokek nama diberi, sudah mati dilanggar kete. Sampai terkeluar biji mata, kene langgar dek kete yg dipandu oleh mamat kwang2. Siann anak kuceng aku tuh.. dah lah comeey... dia memang hyper. Kalau terlepas dari kurungan, tak cukup tanah dia berloncat kesana kemari. Now, cume tinggal panda kesorgan. Tak nak pisang berbuah dua setengah kali, aku dok mengurung si comot and panda 24/7. Tapi, bak kata mak lang, sian plak dgn deme. Takde life pulak...

Tapi, daripada mereka menjadik mangsa di jln depan umah aku tuh, baik aku biar mereka dikurung... huhuhu... Rini nak p KLCC. Ada hal sket... Lalallaaa....

2 comments:

Mak Su said...

dah lama tak makan2 ngan siti....

syurei said...

tulahh... tak lalu dibuatnya tau.. hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...