Friday, April 29, 2011

Yeayyy.>>Friday....


Dah lama tak de entry. Biasalah aku, bermusim, kekadang rajin, kekadang malas. Rini, bukan sebab aku rajin, tapi, sebab aku dah ngantuk tahap menti mentibang.. So, terpaksa lah jua menggagahkan penulisan..

Weekend nih, insya Allah, mek, abg chik and family dtg umah aku. Nak meraikan sedare kami yg berkahwin pd 1 May ini. So, reramai lah kami pakat2 dtg kenduri kawen. Looking forward sgt. Buleh berkumpol sedare mare. So, di sebabkan mek nak dtg, mlm tadi, spring cleaning tahap gaban lah aku and ang ang. Aku in-charge ruang tamu, ang ang in-charge, cuci kipas, cuci bilik air, mop satu umah, sapu stiap bilik and dapur, tukar cadar.. Hehehee... Adilkan?

Tp, bila umah dah bersih, rasa sedap mata memandang kan? tp, nak maintain, jenuhh...

Oh ye, nex week aku kene jadik pengrelief yg setia lagik. Bencikkk.. Tapi, dah koje.. kene lah buat. Huhu...

Oh ye, ang ang ada ckp, mungkin weekend nih, dia kene outstation. Org lain hols, ang ang kene bekerja. Seb baik family ku dtg. So, idaklah aku sedih sgt kan? Kalau aku sorg2 terkonteng2, mau aku panjat pokok mangga depan umah utk ilangkan rasa borink. Ok lah, tu je lah kot kisah buat minggu nih. Last but not least, Slamat Hari Pekerja. Smoga kita menjadik pekerja yg produktif, dan kurangkan kontroversi di tmpt kerja... Chewahh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...